تشکر .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
ن :

تشکر .....

سلام .....

 

از تمامی عزیزانی که با نظرات و الطاف خودشون من رو شرمنده 

می کنن و موجب دلگرمی من میشن نهایت تشکر رو دارم ،

فقط از جهت یادآوری برای خودم می گم که :

برای تبادل لینک همین بس که 

تو قسمت تبادل لینک هوشمند وبلاگ ثبت نام کنید ...

به همین سادگی و منِ پیرمرد رو از دردسر تبادل لینک نجات بدید .....

راستی برای دوستان مهربانی که من رو لایق لینک کردن می بینن

خواهش می کنم با همین اسم " دل درد غروب " لینکم کنن ...

باز هم از تهِ تهِ قلبم از همه ممنونم .....

 

" ه.م غروب "  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تبادل لینک هوشمند , تبادل لینک , هوشمند , وبلاگ , " ه, م غروب ",



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.